Adviesbureau verandermanagement Bel nu » 06 – 250 207 81

Zoekt u een adviesbureau voor verandermanagement? Ver-ander.nl helpt u bij het realiseren van organisatie- en procesinnovaties

Hoe gaan we als adviesbureau aan de slag met verandermanagement?

Er lopen binnen veel bedrijven vaak processen die niet optimaal zijn of weinig tot geen toegevoegde waarde hebben voor het eindresultaat. Het is dan ook lastig om u als bedrijf te manoeuvreren tussen enerzijds het leveren van kwaliteit en anderzijds efficiënt werken. Daarom helpen wij u inzicht te krijgen in wat er bij uw klanten speelt en hoe u bedrijfsprocessen daarop kunt afstemmen. We zorgen ervoor dat deze processen effectief kunnen worden geïmplementeerd in uw business door het intern creëren van draagvlak bij zowel medewerkers als management. Hiervoor gebruiken we onder andere de Lean en Prince 2 aanpak. Zo maken we van verandering een uitdaging!

Pragmatisch en resultaatgericht

Theoretische kennis en ruime praktijkervaring vormen de basis voor onze pragmatische en resultaatgerichte aanpak. Ons dienstenaanbod varieert van het opstellen van een businesscase en het uitvoeren van een probleemanalyse tot het faciliteren van een creatieve brainstormsessie of het vervaardigen van een procesontwerp. Met een sterke focus op hoogwaardige dienstverlening zoals Merken en Octrooi en een gevarieerde portfolio van banken, verzekeraars, energiebedrijven en overheden kunt u zich verzekeren van heldere inzichten, inhoudelijke adviezen en het bereiken van het gewenste resultaat. Wilt u meer weten over onze dienstverlening? Neem dan contact op door te bellen met 06 – 250 207 81 of te mailen naar info@ver-ander.nl.

Als adviesbureau in verandermanagement zijn we gespecialiseerd in het adviseren, coachen en implementeren van verandertrajecten gericht op organisatie- en procesinnovaties. Dit betekent dat we samen met u kijken naar welke waarde uw bedrijf levert en of deze aansluit bij de wensen van uw klant. Daarnaast inventariseren en optimaliseren we gezamenlijk uw bedrijfsprocessen. Het optimaliseren van dit geheel waarbij klanttevredenheid centraal staat noemen we het ‘Lean’ inrichten van een organisatie. Het doel hierbij is om meerwaarde te creëren voor uw klant, zodat u zich positief weet te onderscheiden.



Interessant? Deel deze pagina

Meer interessante pagina's: Bedrijfskundig adviesbureau - Advocatuur verandermanager - Adviesbureau verandermanagement - Lean in de bouw - Octrooi verandermanager - Lean in de zorg - Organisatieverandering - Notariaat verandermanager - Procesverandering banken